2008. december 11., csütörtök

2008. december 8 - Újabb szülinapi torta

Ez az elmaradt másik születésnapi tortám, amit barátnőimmel, és párjainkkal faltunk fel.
Alkotói válságom egyáltalán már nem is érződik rajtam, kezdem a terveimet megvalósítani. Megrendeltem a hímzővásznat és a Rosace fonalakat a tervhez az xszemesbolt. hu-ról, elvileg holnap avgy holnapután ide is ér.
A barátnőmnek szánt karácsonyi ajándék félig kész, kontúr hiánya van még, szerdán megy a keretezőhöz, meg a nagynénémnek szánt házi áldás is.
Kaptam egy kis dobozkát a féltve örzött gyöngyeimnek, most arra bökögetem a kis képecskét, mutatom, amint kész.

És íme a tortarecept.
Joghurtos gyümölcstorta
Ez a variáció most őszibarackos, de bármilyen joghurttal és gyümölccsel tökéletes.

Hozzávalók:

4 gyümölcsjoghurt (ez 4 db Danone Sárgabarackos joghurtból készült)
1 doboz Őszibarack befőtt (sajnos sárgabarackot nem találtunk)
1 kis csomag zselatin
fél liter Hulala tejszín

Először is 10 tojásból kerek, kakaós piskótát kell sütni. Megvárni, míg kihűl, majd 3 fele vágni.
A doboz őszibarack befőttből 2 fél barackot félre kell tenni díszítésnek, a többit össze kell turmixolni. A kis csomag zselatint 1 dl vízben felfőzni, a Hulala tejszínt pedig felverni. A tejszínbe bele kell tenni a 4 joghurtot, a zselatint, és az összeturmixolt barackot. Összekeverni, majd a tortába tölteni, kívülről megkenni, és a fantáziára bízva díszíteni.
Szerintem még nagyon fini lehet eredei gyümölcsösen, vagy málnásan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...