2008. december 11., csütörtök

2008. október 20 - A második újrakezdés

Több mint egy éve, hogy én ide írtam. De azóta nagyon sok minden történt az életemben, és úgy döntöttem újra kezdem. Mint az oldalt, mint pedig a xszemezést. Voltak kisebb - nagyobb kihagyások, ezt valószínüleg a munkám okozta, ami napi több mint 10 órából állt.
Nah de egy kis infó a munkámról, ami ez év augusztus 31-én megszünt. Ezzel nem is lenne nagy gond, ha időben szólt volna a fönökség. De az ugye csak augusztus 25-én merte nekem megmondani, de azt is csak úgy, hogy én kérdeztem rá, mert ugye a tanév elkezdődik szeptember 1-én, és szerettem volna tudni mi is lesz vele. Addig meg a "rohadékok" dolgoztattak, mint egy disznót. Mivel könyvtáros voltam a szabadságom 4 hetéből 3 hetet bennt töltöttem és azokat a gyönyörű könyveket kellett bevételeznem, és a gépbe vinnem. Végül is rákérdeztem, azt mondták nem kellek, és én felhúztam magam és eljöttem passzív táppénzre. Az lejárt múlthéten, most meg élem a munkanélküliek mindennapjait, sajnos.
Végül is jól jött ez a kis a pihi, ami most van, de sajnos ez nem megoldás, ésnem is tart örökké. Csak azt az egyet tudom, hogy tanár nem szeretnéklenni, mert a fönökség úgy elvette a kedvem tőle, hogy nem tudom lesz-e még valaha kedvem hozzá. Sajnos. :(
Sajnos ebben az időben nem sok időm volt a hobbimnak élnem, de azértkét kisebb dolgot sikerült elkészítenem. Az egyik az szomszédom, ésegyben barátnőm ballagására készült. Ugyanolyan micimackó mániás, mintén, ezért megkapta a hőn áhított Micimackós párnáját, amit azóta is nagy becsben tart. :)

Végre már nálunk is van egy picibaba!
Nagybátyjáméknál augusztusban született meg az első kisbaba. :) Ideje volt, mert az én nagybátyjám már39 éves, nagynéném meg 31, és benne voltak már a korban. De most már minden ok, és megérkezett Márk. Szép nagy egészséges baba volt, 58cm-rel és 3860 grammal született. Tegnap voltunk nála és már több mint 4,5 kg és a legelső babaméretet is kinőtte már. Úgy nő és hízik, mint akit csak húznak. :)


Az ő számára készült ez a babaköszöntő, amit az anyuka azóta is nagy becsben tart. :)



Vannak ám terveim, mióta ennyi lett a szabadidőm. Most éppen egy másik barátnőmnek készülök már a karácsonyi ajándékával. Mivel oroszlán,ezért megkapja a KM-ben lévő horoszkópját. Most kezdtem még el, de lassan de biztosan haladok vele.


Még a nyár közepén belekezdtem egy másik hobbyba is. Ez pedig anyereményjátékok. Általában mindig szerencsém volt ezekkel a dolgokkal,ha néha eszembe jutott, hogy beküldjek egy - két vonalkódot. Demostanában már egyre jobban belemegyek ebbe a dolgokba, és tudatosan vásárolunk és küldöm is be a dolgokat.
A későbbiekben majd összeállítok egy listát, hogy mikkel is játszottammár, és mikkel volt szerencsém (mert ez is van egy pár), és mik lesznek a jövőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...