2009. március 14., szombat


Végre most is eljutottam már ide, hogy írjak egy pár sort. A héten nem sokat haladtam a házikóimmal, de már majdnem kész vagyok a februárral. Egy kicsit lemaradtam vele apukám halála miatt, de próbálom behozni a lemaradásomat.
Voltam ám a héten a munkaügyben is, és ha minden jól megy, akkor megyek újra tanulni májustól. Már ha megfelelek a felvételin, amit köteleztek már egy munkaügyis tanfolyamnál is.
Sőt a Lidl-be is voltam, és vettem ezt a szépséget! :) Van benne egy hímzehető konyharuha, minta, fonal, tű meg ez a műanyag hímzőráma. És kemény 795 Ft volt! :) Ezen kívül még volt edénykés és kacsás mintájú is.

Remélem minél hamarabb ki tudom majd varrni, de azon gondolkodtam, hogy a rajta lévő mintát el kellene valahogy tüntetni, és valami más mintát rakni rá. De ez még csak gondolat. Amúgy nagyon örültem ám neki, mivel nekem még nem volt ilyen hímzőrámám, és tényleg sokkal jobban megkönnyíti a munkát, főleg, ha nagyon képet készítünk.

Már két teljes hónapja, hogy nem vagy itt velünk Apukám!

"Számunkra Te sohasem leszel halott
Örökké élni fogsz mint a csillagok
Drága jó szívét, két dolgos kezét
Áld meg Atyám.
S mi köszönjük, hogy õ lehetett a mi
édesapánk."

Nyugodj békében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...