2009. április 16., csütörtök

Könyvek, mert a hímzés nem megy


Kedden befejeztem Balázs Szigorúan bizalmasát. Hát mit is mondjak róla. Vannak benne izgalmas beszélgetések, mert alapjába véve erre épül a könyv. Ő minden beszélgetést bevezet 1-2-3 oldalnyi szöveggel, majd jön a beszélgetés. 1 emberrel, a magyar suttogóval, Joó Istvánnal történő beszélgetés nagyon tetszett, jó így is megismerni azokat az embereket, akik kutyákkal foglalkoznak.
Egyetlen egy emberrel történő beszélgetést nem tudtam elolvasni, ez pedig Petrezselyem József volt, aki pránanadi oktató és hívő. És a könyvből is kiderült, hogy Balázs is.
A másik könyv, amit meg tegnap fejeztem be, az a Tombol a hold volt. Egy nagyon megrázó történet, tolókocsiba kényszerülő fiatalokról, akik gyermekparalízisben szenvednek. Érdekes olvasmány volt, de nem bántam meg.

Még van kint egy könyv nálam, amit nem olvastam el, és könyvtári. Ez pedig Ann Brashares: Négyen egy gatyában könyve. Filmben láttam már ezt a történetet, de elfogult voltam, mivel Alexis Bledel, aki az egyik leányzót játssza, egyik kedvenc színésznőm. Így kíváncsi vagyok könyvben milyen. Holnap megyek a városi könyvtárba, remélhetőleg új szerzeményekkel térek vissza! :) Harácsolás újra, de kettő van terítéken csak! :)))
A hímzés viszont a cím szerint nem megy. Fáradt vagyok mikor már hazaérek, ez a sok számítógépes munka lefárasztja a szemem. Ideülök a géphez, megnézem, amit akarok, és lefekszem olvasni, vagy aludni. Megpróbálok hétvégén belehúzni, nagyon szeretnék már, csak a szemem se a mai már. :(

2 megjegyzés:

  1. Én is kedvelem Alexis Bledel-t, gondolom te is láttad a Szívek szállodáját.:-) (A kedvenc sorozatom). Manapság nekem sincs időm kézimunkázni, várom a nyári szünetet:-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, láttam az összes évadot, sőt meg is van dvd-n, meg a 4 kötetnyi könyv is! :)))) Egyik kedvenc sorozatom.
    Nekem a hétvégék is elegek hímezni, nyári szünet nem sok lesz. :(

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...