2009. április 5., vasárnap

Lakópark - Március

Hipp - hipp Hurrá! Egy kicsit kicsúszva a márciusból, de készen vagyok a Maryse féle lakóparkom harmadik házacskájával, a márciussal. Ezt a házikót március 24-én kezdtem el, és készen is voltam vele 31-re, de a kontúr még hiányzott róla, és még csak ma tudtam befejezni. Soleil - Éva tanácsára jelentkeztem ennek a SAL-nak a blogjába, és Amotae - Éva volt olyan kedves, hogy adott meghívót. Ezentúl ott is megjelentetem lakóparkom darabjait!
Most egy ajándékot kell még befejeznem barátnőmnek, de már nem sok hiányzik, és kezdem is az áprilist, meg ugye a monoton keretet, amit nem nagyon szeretek. :)

És egy kis tavaszi - húsvéti hangulatot is hoztam. Ez az én kreálmányom, az én szobámba lévő tojásfa. Szégyen, nem szégyen, én tavaly húsvétig nem is tudtam, hogy ilyen létezik, és ez is a hagyományhoz tartozik. De tavaly megtudtam, és már akkor is készült, de ez a mostani még szebb. Domináns a kék - sárga - narancssárga szín. Ez úgy jött, de nekem tetszik.

1 megjegyzés:

  1. Csodaszínes a húsvéti fád! Tetszik! No és a hímzések! Ügyes vagy. Szép pasztell színek.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...