2009. június 20., szombat

Biscour újra


Készen vagyok egy újabb biscourn-nal, ami barátnőmnek készült születésnapjára. Sajnos nem tudom, hogy mikor tudom majd átadni neki, mivel előreláthatólag nagyon sokára jönnek majd haza, de addig is nézegetem. :) Madeira multicolor fonallal készült, aidára.
Viszonyításképpen lefényképeztem az első biscourommal, ami panamára készült, és ez sokkal nagyobb. És megörökítettem az első fém 200-sal, amit ma sikerült szerezem. :)))
Csináltam új képeket az első biscournomról is, mivel az előzök nem sikerültek olyan jól. Ezek a képek kölcsönfényképezővel készültek, és rájöttem, hogy le kellene cserélnem az enyémet, mert ez sokkal tisztább. :(
Közben újra elővettem könyvtáros nénimet, próbálom elkészíteni minél
hamarabb. Ja, és készen vagyok a SWAP ajándékom első felének a hímzésével is. :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...