2009. június 26., péntek

Egy kis vásárlás


Végre szerdán vége lett annak az osztálynak az érettségiének, akinél én is segítettem a jegyzőnek. Igaz nagyon elfáradtam, a 3 nap alatt 13 óra pluszt szereztem. Végül is szerdán 2-kor végeztek a felelésekkel, megvolt a zárás és 8 után egy kicsivel kaptak bizit. Pedig előre is dolgoztunk! Nagyon hosszú volt, és ezért önkényesen lerövidítettem a tegnapi és a mai napomat is.
Tegnap elmentem itt Ladányban a meglévő kézimunka boltokba. Vettem is anyagokat a fejembe lévő projektekhez, a SWAP-hoz, a Hungarian Exchanges-hez, és a PIF-hez. Meg ugye olyan szépek, és árban is nagyon kedvezőek. Volt olyan, ami 400 Ft / méteres volt, és 140 cm szélesek. Szerintem ebből is lesz egy nagy adag itthon elraktározva. :) Úgy sincs elég lom itthon. :) Vettem, hogy ugye legyen itthon, szupervattát, meg egy kis gyöngyöt is.
Ma meg befejeztem a biscournt, vasárnap össze is varrom. Meg elkezdtem egy másik titkos ajándékot is. És filmet is néztem, meg pihentem. Úgy érzem, végre rám is fért! Holnap meg irány Debrecen, beváltom az utolsó Pöttyös ajándékot, és végre megveszem az Újholdat is! :)))))

Ui.: Még van egy hely kiadó a PIF-ben, várom azt az egy szerencsés jelentkezőt! :))))
Ui 2.: Alkonyat lázban égek, elkezdtem a könyvet, és ha a kezembe veszem, utána le se bírom tenni. :))))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az új szerzeményeid, én is jövő héten készülök ilyesmiket venni :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)) És nem is voltak drágák, így még jobb nézegetni őket!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...