2009. június 23., kedd

PIF itt és PIF ott


Anitánál jelentkeztem életem első (remélhetőleg nem utolsó) PIF játékára. Tehát most én is meghírdetem az én kis játékomat, egy kicsit szokatlan módon. Mivel nekem két blogom van, ezért a másik oldalamon is meghirdetem, és a két blogról összesen várok 3 jelentkezőt, akinek egy éven belül küldök egy kis ajándékot.

Szóval játékot hirdetek az ismert szabályok szerint... bárki velem játszhat, aki szereti a meglepetéseket és blogtulajdonos. Az első három jelentkező, aki megjegyzést hagy ennél itt nekem 365 napon belül saját kézzel készített ajándékot kap tőlem, cserébe csak annyit kell tennie, hogy meghirdeti a játékot a saját blogjában így folytatva a láncot és tovább adva az ajándékozás nemes cselekedetét.

Várom a jelentkezőket! :)

2 megjegyzés:

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...