2009. július 9., csütörtök

Meglepetés célba ért

Végre mutathatom! :))))) Valika jelzett, hogy végre megérkezett hozzá a kis meglepim. Izgultam is ám, mivel nem volt nete, és nem tudott visszajelezni nekem. Volt egy - két "besúgóm", akiktől sikerült megkapnom a címét, így aztán még hatásosabb volt a meglepetésem. :)))
A blogja születésnapjára küldtem neki egy biscourn-t, amit 18-as rusztikus aidára alkottam, Madeira multicolor fonallal. Küldtem még anyagot, fonalakat, gyöngyöt, teát, csokit és képeslapot. Ahogy olvastam hatásos volt a meglepi, és nagyon örült neki! :)))


4 megjegyzés:

  1. Igen, nagyon örültem és örülök neki :) Ma is nézegettem őket :) És még biztos fogom is.
    Nagyon nagy meglepetés volt!!!
    Köszönöm itt is!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szívesen! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Igazan klassz ajandekok! Nem is csoda, hogy volt nagy orom :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...