2009. augusztus 4., kedd

Anyagok

Muszáj megmutatnom, hogy milyen szépséges anyagokat vettem Ninától! :)) Mert ugye harácsoló típus vagyok, és nekem minden most és azonnal kell. Így voltam ezekkel az anyagokkal is. Először a lila és barna festett, 28-as pamut hímzővászon jött, mert nekem az kell alapon. Majd a hétvégén anyu mondja, hogy neki kellene aida, de már nagyon unja a 14-est, valami kisebb lyukúra áhítozott. Így felkerekedtem a világhálón, és végül Nina oldalán bukkantam rá az áhított aidákra. Így kapott anyu (meg persze én is) 18-as fehér, natúr, 16-os natúr, és egy kicsike 14-es kék aidát. Annyira szépen külön összekötözve, egyesével becsomagolva, felcímkézve kaptam, hogy a szavam is elállt, mikor kibontottam a borítékot. Hát igen, egy profival volt dolgom! :)
Ha jársz erre Nina, nagyon szépen köszönöm mégegyszer!!!! :)))


2 megjegyzés:

  1. Én is rendeltem már Ninától anyagot, és tényleg profi, ahogy hajtogatva, összekötve, felcímkézve elküldi őket! Használjátok őket egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Meglestem az anyagokat, tényleg nagyon szépek! :)
    Mi lesz ennyi mindenből? :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...