2009. augusztus 27., csütörtök

Konyhás játék

Ma szintén csomagot hozott a postás nekem! :) A Hungarian exchanges játék keretein belül kaptam meg Edittől a konyhás játék ajándékomat!


Kaptam tőle egy ízlésesen becsomagolt kis képecskét, és szalvétákat, valamint egy nagyon szép tea papírból hajtogatott képeslapot. Teljes mértékben eltalálta az ízlésemet, mivel a rózsaszínt nagyon szeretem. :))) Köszönöm szépen itt is! :)


Ui.: Ma megérkezett az EMFESZ játékon nyert 100 ezer forintos ajándékcsomagom is. Volt benne: LG hordozható dvd lejátszó, Stahl Judit könyvek, Erdélyről könyv, kristály földgömb, Mamma Mia dvd, póló, hűtőmágnes, toll, és egy nekem palackozott szilvapálinka. :)

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok itt is:)) Meg a többi dologhoz is.:)))

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikerült örömet szereznem, és hogy ilyen gyorsan és rendben odaért a csomag :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a csodálatos ajándékokhoz!

    VálaszTörlés
  4. Szép ajándékokat kaptál!
    A konyhás is nagyon tetszik, a másikon meg ámulok és gratulálok!
    Szerencsés csillagzat alatt születtél és ez már nagyon rád fért!

    VálaszTörlés
  5. Carol: bizony, nagyon ránk fért már! :))

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...