2009. augusztus 11., kedd

Tralala: Petites maisons rouges

A nagy munka és titkos hímzés közepette azért muszáj nekem is mást hímeznem. Gyorsan összedobtam hétvégén ezt a Tralala mintácskát 18-as rusztikus aidára DMC 4030 - as fonallal. Nagyon jó volt hímezni, imádta. Hogy mi lesz még belőle azt nem tudom, lehet, hogy a nyertesé lesz? :) Ez még rejtély! :)


Ezt pedig anyukám dobta össze gyorsan hétvégén, elvileg pinkeep lesz belőle, ha egyszer lesz időm összerakni. Ez a Ninától vásárolt aidára készült Madeira multicolor fonallal.


Elvileg múlthéten szabin lettem volna, de szerdán kaptam a telefont, hogy meg tudnám-e szakítani a szabimat, mivel szükségük lenne rám. Jókislány hírében állok, ezért rohantam egyből. Na ez a nagy rohanás addig tartott, hogy még szombaton 1-kor is bennt voltunk. (Sajnos a debreceni tali is ugrott.) Új igazgató lett, nagyon sok a meló, még mindig. Sajnos ennek a kezem látja a kárát, a jobb csuklom, már teljesen kivan, fáslival bírom csak a dolgokat. :( De remélem a héten vége a rohanásnak, mert jövőhéten elvileg szabin vagyok megint.Játék nálam szeptember 5-ig! (Katt a képre!)


5 megjegyzés:

  1. Helló helló boldog nyertes :)
    Küld el mailban a címed, hogy tudjam postázni az ajándékod :) mailom a blogon.

    Tetszik a tralalád :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett mind a 2 hímzés. :)

    VálaszTörlés
  3. Lilang: mail ment! :) És köszönöm! :)
    Delfike neked is!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szep lett mind a ket himzes!

    Ez a kis Tralala minta nekem is nagyon tetszik, olyan sok szinben lattam mar, es mind mind nagyon szuper. En is olyan szivesen kihimeznem.

    VálaszTörlés
  5. Ha van kedved játszani kukk a blogomba! :)))

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...