2010. március 19., péntek

Nyereményem Judittól

A sors fintora úgy hozta, hogy Judit szülinapi játékában én nyertem a második csomagocskát. Ma csengetett is a postás bácsi, és meg is hozta a gazdag csomagot. :)
Irigykedve néztem Juditnál még régebben a gyönyörűen pácolt és elkészített vágódeszkákat, és büszkén mondhatom, hogy most már tulajdonosa vagyok 1-nek! Gyönyörű szép! Csak egy gondja van, hogy sajnálom használni. :)))) Volt még a csomagban egy nagyon miniben hímzett kulcstartó. És lám, ilyenem sincsen még. :)) Kaptam még anyagokat, egy bannerakasztót, teákat és kávét. Nagyon szépen köszönöm mégegyszer Judit, és örülök, hogy a sors úgy hozta, hogy én legyek a szerencsés nyertes! :))))

Megpróbálom mégegyszer Juditnál, hátha nekem kedvez a szerencse!

Jelentkezési határidő: 2010. 03. 23 éjfél

Németné Adri, még régebben megajándékozott egy díjjal, amit itt is köszönök neki!
Továbbadni nem fogom, mert ahogy láttam már szinte mindenki megkapta a környezetembe, de örülök neki, hogy a tavasz is megérkezett vele! :)

1 megjegyzés:

  1. Használj mindent egészséggel. :) S örülök, hogy megint játszol velem. Jakérem, aki jóban van Fortunával. :)
    (szerencsére én is.)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...