2010. szeptember 13., hétfő

Projekt

Íme a nemrég előrevetített közös projektünk. Kapott a kis csoportunk egy megbízást, hogy az október első szombatján megrendezésre kerülő Népmese napjára hímezzünk könyvjelzőt a helyezetteknek. Meg is terveztük a múltkori találkozónkon, és íme így néz ki. Kis gyors minta, hamar lehet vele végezni, csak nagyon szokatlan aida szalagra hímezni. :)


Anna: Anikóval úgy beszéltük meg, hogy az írás a könyv felső soránál kezdődjön, és így a 2010 nem lesz olyan alul. :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!
    Csak egy kicsit későn szóltatok, mert nekem már 3 db készen van, de a még nálam lévőket akkor majd így csinálom. Jó?

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Semmi baj, jó lesz az úgy. Nekem is van 1, ami még úgy van. :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem az sem baj,hogy nem egyforma! Így nem kelti annak a látszatát, hogy "nagyüzemben" nyomtuk le ;-)
    Amúgy nagyon szeretem csinálni!

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon! :) Hamar megvan, és ez a gyors sikerélmény most nagyon jól jön! :D

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...