2011. június 24., péntek

Rózsás minta - Manka mintája

Igen, én is beálltam a sorba azok közé, akik imádják Manka mintáit, és előszeretettel hímzik is őket. Ezt a mintát is nagyon sok embernél láttam már készen, főként Annánál, akinél valóságban is fogdoshattam őket. :)
Így arra a döntésre jutottam a hét elején, hogy nekem is kell ez a minta, így összeszedtem a hozzávalókat és két nap alatt ki is hímeztem. És egyszerűen csak annyit mondok rá, hogy IMÁDTAM!!!!!! Mind alkotni, mint pedig készen. Az utolsó lépést is elkezdtem már ma, amint készen leszek mutatom azt is.
Végső soron annyit mondok még, hogy Manka, nagyon szépen köszönöm ezt a mintát! :)))



Ui: Ez az első bejegyzésem, amit már a saját laptopomról írok, mivel ma délután óta egy Siemens laptop boldog tulajdonosa vagyok! :))

12 megjegyzés:

  1. Gratula az új laptopodhoz!!!És a hímzéshez is, nagyon tetszik, már én is készülök rá....

    VálaszTörlés
  2. Biztosan nagyon örülsz az új laptopnak, hiszen megosztottad velünk is az információt! Veled együtt örülök, mert tudom, milyen jó érzés,és mekkora öröm!
    Nagyon szép lett a hímzésed, kellemesek a színei:)

    VálaszTörlés
  3. :)))

    Köszönöm szépen, úgy örülök, hogy megtetszett Neked is és el is készítetted:)))
    Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. és most különösen jól estek a kedves szavaid ....

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett!
    Ezek a világítóan szép narancsos színek, milyen fonallal készültek, mert valami eszméletlenül szépek!?

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek a színei! Én is ki akarom hímezni. Majd. Valamikor. :-)
    Gratula a laptophoz, használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Imádom a színeit!

    VálaszTörlés
  8. Gyonyoru lett, nagyon-nagyon tetszenek a szinek, amiket valasztottal hozza!

    A laptopot illetoen pedig veled orulok, emlekszem en is ugy orultem, amikor megvettem az enyemet :)

    VálaszTörlés
  9. Gratula a laptophoz! A minta csodaszép, nagyon szép élénk színeket választottál!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik nekem is ez a minta és a narancssárga a kedvenc színem!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy elnéztél hozzám, annak pedig mégjobban, ha üzenetet is hagysz!

Manci, a manó

Még egy karácsonyi ajándékkal vagyok adós, de itt van Manci a manó, aki Barátnémnak készült a karácsonyi csomag mellé kísérőnek. Mikor meglá...